Якщо посилка пошкоджена
⚠️ У випадку якщо ви виявили пошкодження - зробіть наступні дії:
- Не виходьте з нею з відділення і не оплачуйте доставку одразу.
- Зверніться до представника НП показавши пошкодження.
- Скажіть що хочете написати претензію.
- Представник повинен одразу оглянути посилку та зробити детальні фото, а також скласти акт приймання-передачі. Це потрібно зробити одразу, щоб не казали представники НП.
- Далі надаєте свої дані та оформляєте претензію. В ній зазначаєте: відшкодування вартості відправлення (ціна меду в грн) та відшкодувати сплаченої вартості перевезення.
- Потім потрібно оплатити доставку.
Якщо все оформлено вірно, то претензію розглядають до 10 днів (за регламентом), але зазвичай гроші приходять швидше, на карту.
🙏 Ми будемо вдячні якщо ви також повідомите про такий випадок нас 👀, оскільки ми докладаємо максимум зусиль 💪 щоб таких випадків не було 🫡.